poniedziałek, 15 września 2014

6. Identyfikacja





Myślę, że jest już dobry czas, abyście poznali mnie więcej. Chcąc być prawdziwym wobec Was, dzieląc się z Wami swoimi poglądami muszę się otworzyć , aby zdobyć zaufanie .
ZacznÄ™ od dzieciÅ„stwa… ByÅ‚em spokojnym chÅ‚opakiem , dobrze siÄ™ uczyÅ‚em i dogadywaÅ‚em z rówieÅ›nikami.  Jako maÅ‚y chÅ‚opiec pobieraÅ‚em lekcje gry na gitarze, z którym to momentem rozpoczęła siÄ™ moja muzyczna przygoda.  DziaÅ‚aÅ‚em coraz wiÄ™cej i wiÄ™cej, ale to wszystko byÅ‚o nieÅ›wiadome. NadszedÅ‚ czas gimnazjum. Niestety- byÅ‚y to najgorsze lata w moim życiu. Nie ukÅ‚adaÅ‚y siÄ™ kontakty z rówieÅ›nikami, wszystko byÅ‚o przeciw mnie. Ale walczyÅ‚em, choć w Å›rodku czuÅ‚em, że przegrywam. Rozpoczęła siÄ™ szkoÅ‚a muzyczna w klasie skrzypiec oraz doszedÅ‚ Å›piew. Tak strasznie zaintrygowaÅ‚o mnie Å›piewanie , że pragnÄ…Å‚em tego coraz wiÄ™cej i bardziej. BÄ™dÄ…c w gimnazjum moim marzeniem byÅ‚o, aby je skoÅ„czyć jak najlepiej i zamknąć ten etap życia. I owszem.. SkoÅ„czyÅ‚em gimnazjum bardzo dobrze, dostaÅ‚em siÄ™ do szkoÅ‚y, którÄ… sobie wybraÅ‚em. Jednakże psychicznie nie daÅ‚em rady. SkorzystaÅ‚em z porad psychologa i wÅ‚aÅ›nie od tamtego momentu rozpoczÄ…Å‚em nowe życie. Nie udaÅ‚o by siÄ™ to nigdy, gdyby nie kochajÄ…cy mnie rodzice. Terapia otworzyÅ‚a mi oczy, pokazaÅ‚a aspekty, których dotÄ…d nie dostrzegaÅ‚em . NauczyÅ‚o mnie to, że trzeba walczyć o swoje. Tak też postanowiÅ‚em. Jak wspomniaÅ‚em wczeÅ›niej-zaintrygowaÅ‚o mnie Å›piewanie. Los tak chciaÅ‚, ze miaÅ‚em okazje uczyć siÄ™ emisji gÅ‚osu, warsztaty, spotkania z ludźmi z muzycznej branży, to wszystko bardzo mocno utwierdziÅ‚o mnie w tym, że Å›piewanie to mój pomysÅ‚ na życie. ZaczÄ…Å‚em pisać swoje utwory, nagrywać, coverować.  CaÅ‚y czas pnÄ™ siÄ™ wzwyż, aby speÅ‚nić marzenia. Mimo tego, że nie jest Å‚atwo, mimo tego , że jest wiele przeszkód i przeciwnoÅ›ci ja chcÄ™ walczyć, walczyć o swoje marzenia mimo wszystko.  Muzyka uksztaÅ‚towaÅ‚a mnie jako czÅ‚owieka. DziÄ™ki niej wiem, że jeÅ›li siÄ™ czegoÅ› pragnie to z czasem te pragnienia zostanÄ… zaspokojone. Jestem bardzo zdeterminowany do tego, aby siÄ™ rozwijać i stawać siÄ™ coraz lepszym. Pomaga mi w tym też przekonanie, że trzeba cieszyć siÄ™ tym co jest teraz, a nie żaÅ‚ować tego co byÅ‚o i przejmować siÄ™ tym co bÄ™dzie. To nie ma najmniejszego sensu.  CaÅ‚y czas pracuje nad tym , aby zarażać optymizmem, aby pokazać ludziom, że życie jest cudowne , ale tylko wtedy kiedy my dobrze do niego podejdziemy , z pozytywnym nastawieniem. StÄ…d też pomysÅ‚ na bloga. Mam przyjaciółkÄ™, z którÄ… czÄ™sto rozmawiam i jak sama twierdzi , moje poglÄ…dy sÄ… bardzo przekonujÄ…ce i w jakimÅ› stopniu pomagajÄ…. Dlatego chciaÅ‚bym dzielić siÄ™ z Wami tym co sam sobie wypracowaÅ‚em , a być może komuÅ› to pomoże w życiu, albo troszkÄ™ je rozjaÅ›ni. JeÅ›li ktoÅ› z Was miaÅ‚by ochotÄ™ zapoznać siÄ™ z mojÄ… twórczoÅ›ciÄ… to zapraszam na swój kanaÅ‚: http://www.youtube.com/channel/UCaxlfk9HUtdb1O4NgGFZ_XA
Bardzo mocno wierzÄ™ w to , że moimi przeżyciami pomogÄ™ komuÅ› ominąć przeszkody , które czyhajÄ… na nas na każdym kroku.  Dobrze, że jesteÅ›cie! :)

3 komentarze:

  1. Super, że miałeś takie dzieciństwo. Pasje to coś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinno się rozwijać swoje pasje i dobrze, że to robisz. Mimo iż droga do spełnienia swoich marzeń bywa bardzo często naprawdę ciężka, to kiedy już się je osiągnie, satysfakcja - gwarantowana. Życzę Ci zatem powodzenia! ;)
    Pozdrawiam,
    A.

    http://still-changeable.blogspot.com - będzie mi miło, jeśli zajrzysz. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Satysfakcja tym większa, im trudniejszą drogę pokonasz.
      Carpe diem :)

      Usuń